FUAR ÇANTASI KRC-169
- 0,00tl
- Vergiler Hariç: 0,00tl
- Stok Durumu:Stokta var
- Marka: Karaca Çanta
- Ürün Kodu: KRC-169
Etiketler: Reklam Çanta, Eczane Çanta, Promosyon Çanta, Çanta, Otel Çanta, Kuyumcu Çanta, Market Çanta, Optik Çanta, Medikal Çanta, Cüzdan, Önlük, Leptop Çanta, Evrak çanta, Elyaf Çanta, Bez Çanta, Fuar Çanta, Eşantiyon Çanta, Bez torba, Tele Çanta, Pazar Çanta,
FUAR ÇANTASI KRC-169 imalatını yaptığımız firmanın promosyon çanta örneğidir.
Üründe bulunan fiyat standart elyaf çanta 26*34*8 cm körüklü fiyatıdır.!
Bu ve benzeri çanta yaptırmak istiyorsanız aşağıdaki linki tıklayarak fiyat bilgisi alabilir ve sipariş edebilirsiniz.
Promosyon, pazarlama çeşitlerinin karmasına yeni dahil olan bir çalışma şeklidir.
Amerikan Pazarlama İla Birliğinin tanımına göre,kişisel satış,tanıtma ve reklam dışında kalan bir iletişim çalışmaları şeklinde olduğundan dolayı uygulamaları ve kapsamı birçok değişiklik göstermektedir.Promosyon ve promosyon çanta özel olan,günlük hayatta iş gören,birçok alanda kullanılabilen ve sürekli el altında olan şeylerin sunulması,teklif edilmesidir.Bu özelliği ile promosyon ,diğer çalışmalarla iç içe yer almaktadır.Buna örnek olarak satış elemanlarının çalışmalarında bu promosyon taktiklerini çok sık olarak uygulamaları gösterilebilir.
Satışa dönük promosyonlarda amaç her zaman asıl olan satışı arttırmaktır.Kullanılmakta olan mesajlar,promosyonda kullanılan mesajlarla aynı olabilmektedir.Tanıtma ve halkla ilişkiler ile promosyonda da uygulamada da çeşitli benzerlikler ortaya çıkmaktadır.Buna örnek olarak ticari amaçlı fuarlarda firma ve ürünün satışlarının arttırılması için ve bu görselliğiher türlü kataloğu içine koymak için promosyon çanta en etkili satış ve sunumunu yapacaktır
Promosyon Çanta Amacı
Promosyonun bir çok amacından söz edilir.Bunların arasında gruplandırma şekli,promosyonda hitap edilen gruplara yöneliktir.Bu duruma göre genel amaçlar şu şekildedir.
1.Satıştaki gücü maksimum derecede desteklemek.
2.Ürünün yapılan pazarlama organizasyonunda aracı kurumların kabullenmesinin ve mevcut desteklerinin alınması.
3.Tüketicileri ürün satışının artırılmasına yönlendirmek.
Burada dikkatli şekilde yapılan bir inceleme ile asıl olarak genel amacın fazlasıyla satışı arttırmaya yönelik olduğu gözler önüne çıkacaktır.Bu durum promosyonun hiçbir zaman iletişim amaçlarına sahip olmadığı anlamına gelmemektedir.Ancak yine de kabul etmek gerekir ki,promosyonun sahip olduğu özellikleri açısından en büyük amacı satışa yönelik olması ve satışın arttırılmasının hedeflenmesidir.Kısaca özetlemiş olursak,promosyon çanta üretici tarafından tüketiciye kadar geçen kanal üzerindeki ürünlerin hareketini ve işleyişini hızlandırmayı ve satışta artışı amaçlar.Önemli olan doğru promosyon çantayı doğru satış politikası ile müşteriye sunmaktır.Hitap doğru olduğu taktirde beklenen satış ve geri dönüşlerde bir o kadar yüksek ve verimli olacaktır.Elbette ki promosyon ürününün de maliyetinden sürecine kadar her şeyin hesaplanarak,kar ederken zarar edilmemesi gerekmektedir.Yoksa satışta kaş yaparken göz çıkarılması kaçınılmaz bir durumdur.Kısacası doğru ürünle birlikte doğru promosyon bir çok kez yüksek satış olarak geri dönmektedir.
Etiketler: Reklam Çanta, Eczane Çanta, Promosyon Çanta, Çanta, Otel Çanta, Kuyumcu Çanta, Market Çanta, Optik Çanta, Medikal Çanta, Cüzdan, Önlük, Leptop Çanta, Evrak çanta, Elyaf Çanta, Bez Çanta, Fuar Çanta, Eşantiyon Çanta, Bez torba, Tele Çanta, Pazar Çanta,